לקוחות נכבדים
משנת 2004, עת החלו הרפורמות החדשות בענף הביטוח, גדלה לאורך השנים חבותו של סוכן הביטוח כלפי לקוחותיו. הוטלו מטלות חדשות שלא היו קיימות לפני כן והושתו עליו חובות חוקתיות חדשות.
אנו מחוייבים בשיפור מתמיד בשירות. עמידה בתקנות אלו ובדרישות החוקה חשובה לנו והינה חלק מהטיפול המקצועי בו זוכים לקוחותינו.
לכן, כדי להתמודד עם העלויות הרבות הכרוכות במתן שירות מקצועי ולא מתפשר, אנו נאלצים לגבות דמי טיפול ושירות כהשתתפות חלקית של הלקוח בהוצאות הכרווכות במתן השירותים המפורטים.
חלק מהשירותים המוצגים ניתנים ללא תשלום בפניה ישירה לחברות הביטוח:
באמצעות מוקדי שירות הלקוחות, באתר האינטרנט של החברות או קביעת פגישה במשרדי חברת הביטוח.
קבלת השירות באמצעותנו מבטיחה ללקוח ערך מוסף רב שכולל, ניתוח צרכים, בחינת כדאיות הפעולה,
מעקב אחר ביצוע מהיר, מענה אישי, דאגה לאורך כל התהליך לביצוע בהתאם לרצון הלקוח.
דמי הטיפול נגבים באמצעות תשלום בכרטיס אשראי או בצ'ק בעת הזמנת השרות.