אמנת שירות ללקוח

אצלנו בקלרונים סוכנות לביטוח (2003) בע"מ (להלן: "הסוכנות") מספר ח.פ 513405472 רואים את לקוחות הסוכנות שלנו במרכז, ופועלים באופן עקבי ומוגדר על מנת לסייע לכם בכל שאלה ועניין בעולם הביטוח.

אנו מציגים לך את אמנת השירות אשר הוכנה בהתבסס על חוזר שירות סוכנים ויועצים ללקוחות (2018-10-3) מיום 1.5.18 על מנת להציג את הצהרת הכוונות שלנו כלפיכם, לאורך כל הדרך הארוכה, אשר נצעד עמכם, יחדיו.

אנו בסוכנות שוקדים על שדרוג מתמיד ברמת המקצועיות שלנו, והכול במטרה להעניק לכם שירות מקיף א/שר יכלול בין היתר, עדכון שוטף ביחס לתנאי הפוליסה, בהתאם לשינוי במצבכם האישי, כדי לשמור על זכויותיכם על פי הפוליסות שרכשתם, ולמנוע פגיעה בזכויותיכם, כדלקמן:
  1. אנו נפעל באופן ראוי הגון ומכבד אשר ישמור על פרטיותכם והמידע האישי שתמסרו לנו.
  2. אנו נעניק לכם מענה מתאים לצרכים האישיים שלכם והכל תוך זמן סביר ממועד פנייתכם אלינו להיפגש או לשוחח איתנו, תוך שבעה ימי עסקים מקבלת פנייתכם.
  3. אנו נקיים תקשורת יעילה וזמינה עם לקוחותינו, ולכן אנו נפעל לספק לכם מענה ראשוני לכל פניה בזמן סביר, עד שני ימי עסקים, וכן נמסור תשובות ברורות ומנומקות ככל הניתן.
  4. אנו נפעל ליתן מענה ענייני תוך זמן סביר לכל בקשה שתופנה אלינו מטעמכם, לקבל מאיתנו או מגוף מוסדי (כגון חברת ביטוח או חברה מנהלת) אישור או מסמך, וכן נפעל להעביר בקשה מטעמכם לגוף המוסדי, לביצוע פעולה הקשורה למוצר, תוך שבעה ימי עסקים, והכל מבלי לגרוע מהוראות אחרות לעניין זה.
  5. אנו נמסור כל מסמך הקשור אליכם, ונמצא ברשותנו, על פי דין, תוך זמן סביר ממועד דרישת הלקוח שלנו, ועד שלושה ימי עסקים, לרבות ביחס לבקשת לקוח לשעבר.
  6. אנו נמסור ללקוח שפה אלינו בעניין תביעה, תוך שני ימי עסקים מקבלת פנייתכם, מידע אודות זכויותיכם כלקוחות, ונביא לידיעתכם את דרכי הפעולה מול הגוף המוסדי העומדות בפניכם במסגרת הליך ישוב התביעה.
  7. ככל ויימסר לסוכנות, בין אם על ידי הגוף המוסדי ו/או המעסיק ואו על ידכם, כי חל שינוי במצבכם, בקשר למוצר פנסיוני, לרבות לעניין שינוי בתנאי העסקתכם, אנו ניזום פניית שירות מולכם כדי לבחון את התאמת המוצר הפנסיוני לצרכים המשתנים שלכם בתוך שבעת ימי עסקים, ובמידע ולא נקבל מידע כזה. נפעל כל שנתיים ליזום פניית שירות לבירור מצבכם ביחס למוצר הפנסיוני. התחייבות זו לא תחול ביחס ללקוחות אשר פנו אלינו בנוגע לשיווק פנסיוני חד פעמי.
 
צור קשר:
לקוחות יקרים, לרשותכם מגוון רחב של אמצעים ליצירת קשר אישי איתנו:

הסוכנות ממוקמת ברחוב קק"ל 23, קריית מוצקין.
שעות העבודה של הסוכנות בימים א-ה בין השעות 8:30 – 15:30 : סגור בימי שישי ושבת.
בטלפון: 04-8710364   /  בדוא"ל:  dubi@kalronim.co.il   
כתובת אתר אינטרנט:  www.kalronim.co.il 
באמצעות WhatsApp: לטלפון  9724-8710364


דצמבר 2018